Lena och konsten

Att fylla jämnt.

Publicerad 2013-08-11 21:34:00 i Livet,

 
2013 år året då det fylls jämt i vår släkt. En solskensdag i maj började vårt firande, då åkte vi ut mot havet för att uppvakta Erika.
 
och under fruntimmersveckan var det Stinas tur.
 
Och i helgen gick kalas nummer tre och fyra av stapel. Lördagen började med paketinslagning och sedan åkte vi söderut för att fira släktens nästa och nästa födelsedagsbarn.
 
Vi började hos Hanna, där fick vi också njuta av den fina utsikten.
 
Efter det for vi i samlad trupp till kära syster Regina för att fira henne. Oj så roligt det är att få träffas hela tjocka släkten. Jag vill bara säga ett stort tack till er, alla mina syskon , syskonbarn, syskonbarnbarn, barn och barnbarn och till alla respektive tack för att ni finns ni förgyller dagen och livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela