Lena och konsten

Göteborg.

Publicerad 2013-06-25 19:40:00 i Allmänt,

 Efter en lång bilresa var vi framme i Göteborg.
 
 
Skönt att sträcka ut sig på en säng och sova. 
 
 
Med kurrande magar  begav vi oss ner på stan för att få i oss lite mat.
När vi kom tillbaka på hotellet möttes vi av .......
 
 
Vi hängde mina tavlor hos C/O HOME trevlig möbelaffär i centrala Göteborg.

 
Nu ska mina tavlor hänga där i två månader.
 
 
 Tillsammans med dessa fina möbler.
  
 
Kära vänner kom förbi med lyckönskningar och dessa fina blommor.
 
På väg tillbaka till hotellet passerade vi denna skulptur tänk om man hade en sån stående i sin trädgården.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-07-12 18:25:34

Vilka vackra tavlor! Och världens sötaste lilla barnbarn :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela