Lena och konsten

Utställning.

Publicerad 2014-07-10 20:36:13 i Allmänt,

I lördags åkte jag iväg från bygdegården stund och for ner till Olofsfors för att gå på utställningen 
VI OCH NI SOM UNDRAR VARFÖR.
 
 
 
Och så var dete workshop "På lölpande band", kunde inte låta bli att lämna ett bidrag till ordinsamlingen.
  
 Mitt ord blev barffota som jag broderade på en bit tyg och lämnade till samlingen.
Jag och fem andra kvinnor ställer också ut i Olofsfors. Det här tavlorna visar jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela