Lena och konsten

Midsommarafton

Publicerad 2014-06-20 07:56:00 i Böcker,


 God morgon världen. Vanknade 04.20  kan kännas lite för tidigt då man är ledig, försökte somna om men det gick inte, så det är var bara att gilla läget. Så jag tände läslampan, tog på mig läsglasögonen och plockade upp den här boken. Nu har jag läst ut den. Så nu ligger jag här och funderar, ser ut på molnen, blåsten och det gråkalla vädret och tänker -jag har så mycket att vara glad och tacksam över. Så vad spelar det för roll om inte solen midsommarafton. Ha en bra dag ta hand om varandra, det enda vi säkert ha är här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela