Lena och konsten

Vill ha sol och värme.

Publicerad 2014-06-17 20:22:16 i Allmänt,

Satt och titttade på lite bilder och då fastnade jag för den här som jag tog för ett tag sedan när hade vi besök av en liten dam som fått sina första skor. När hon inte hade dom på fötterna stoppade hon in dom i mitt datafodral.
Jag har också städat lite i kväll men det är verkligen inte min grej. Tror inte det finns nåt som kan tömma mig på energi som just städning. Så nu skulle jag behöva ladda batterierna. Jag är nog inte den hemmapysslande typen. Nu tror jag att jag sätter mig ner och väntar på bätte väder. För sol och värme det gör susen och är en outtömlig källa till energi för en utmattad städare som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela