Lena och konsten

NU HAR JAG BESTÄMT MIG.

Publicerad 2014-05-30 21:25:13 i Allmänt,

Nu ska min äldsta rabatt få sig en rejäl ansiktslyftning. Jag har nämligen börjat gräva upp hela rabatten ogräset rensas bort ogräs ochplantorna delas, nu ska det bli ordning och reda igen. Den ska få rejält med gödsel och nya blommor. Storstädningen har redan börjat men så kom regnet, så nu sitter jag här och väntar på att det ska sluta så att jag kan fortsätta arbetet så nu sitter jag här och fundera på vilka blommor som ska planteras.
Kanske HÖSTANEMON
 
PIONER och                                                    FUNKIA
Jag får väl se vad det blir.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela