Lena och konsten

Regnet det bara öser ner.

Publicerad 2014-05-31 20:15:00 i Allmänt,

Regnet det bara öser ner och jag blir så blöt om både skor och strumpor. Ja så blev det för mig i dag när jag var ute och jobbade. Jag började dagen med lite yoga, sedan frukost och så ut till blomrbatten för att rensa ogräs. Men jag kom inte så långt med rensandet, det blev en utökning av jordgubbslandet i stället. Sedan for jag till bygdegården för att förbereda lite inför morgondagen, jag skrapade bort gammal färg runt fönster och på knutbrädor. Så nu hoppas jag att det blir vackert väder i morgon för då ska vi måla. Vi vill ju att det ska vara fint även på utsidan nu då vi har fått det så fint på insidan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela