Lena och konsten

Tack Adam Svensson

Publicerad 2014-10-04 19:38:57 i Allmänt,

Nu då det inte blir några promenader hem från arbetet längre så tränar jag yoga regelbundet i stället. Jag hittade först Yoga för alla på nätet med Carolin Ågerstrand som instruktör. Jättebra börjanför mig som gett mersmak.

 Och nu tränar jag Kundalini yoga från Värnamo YogaInstitut med Adam Svensson detta har jag hittat på You Tube. Så nu vill jag bara säga Tack Caroline Ågerstrand och Tack Adam Svensson för allt ni delar med er av yoga till mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela