Lena och konsten

Vilken härlig dag.

Publicerad 2014-09-14 20:15:04 i Livet,

Vilken härlig dag. började dagen med att ligga kvar i sängen och bara mysa, läsa lite och ta det lugnt. Sedan blev det ett yogapass och efter det blev det frukost ute på bron i solen. Att sitta och äta frukost ute på bron med en sol som värmer är nog den bästa start på dagen man kan ha. Efter det var det dags för arbete, jag klippte gräsmattan, matade komposten med lite gräsklipp och sedan körde jag in det sista av veden i vedboden. 
Vi städade också bort uppe på berget och framför vedboden. Det känns så skönt att få det gjort för det är nåt som vi länge har tänkt göra, men det har liksom inte blivit av, men nu är det gjort. Skönt..... 
När det var klart kändes det bra att sätta sig en stund och bara njuta av dagen, värmen och solen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela