Lena och konsten

En härlig dag

Publicerad 2015-03-28 19:32:57 i Allmänt,

Vilken härlig dag. Jag vaknade tidigt i dag låg jag kvar i sänge och blundade, så skönt det är. Slumrade till och vaknade igen ligger kvar i sängen och tar sedan en bok och läsa en stund. Det var mulet så då kändes det skönt att ligga kvar i sängen och bara mysa. Sedan stiger jag upp sätter mig och mediterar en stund, går ner och fikar och så kommer solen. Går ut och sätter mig på bron, i solen. Längtar, nu är det inte länge kvar snart kan jag sitta ute på bron och äta frukost. Snart är det sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela