Lena och konsten

Två KAN möten i veckan.

Publicerad 2016-04-13 17:46:41 i Konst,

I går kväll var jag på möte med konstföreningen KAN, Kreativa Aktörer i Nordmaling och i morgon ska vi träffas igen. Det är en nystartad konstförening och vår målsättning är att ha en konstrunda i slutet av augusti. Hoppas att vi kan ro det i land och att vi får många medlemmar och många som vill vara med och ställa ut sina konst. Och att det kommer många besökare. Håller tummarna.
Men så gäller det också att ha något att visa upp, så nu önska jag att konstens gudinna kommer till mig med kreativitet och inspiration. Jag har några tavlor på gång men det är inget som känns klart, så här ser det ut nu men man vet aldrig vad det färdiga resultatet blir.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela