Lena och konsten

Fem dagar till Konstrundan.

Publicerad 2016-08-22 16:53:34 i Konst,

Ja nu är det inte många dagar kvar till konstrundan och jag är inte klar med hängningen av mina tavlor. Att det ska vara så svårt ....Jag vill ju så gärna att det ska bli bra ..... och då jag står där och ser på mina tavlor blir jag bara på dåligt humör och ställer mig frågan - Är det här nåt att visa upp? Ska jag verkligen vara med på det här? 
Men nu är det ju så att jag har gett mig in i detta, så då är det väl bara att löpa linan ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela