Lena och konsten

Snart är sommaren slut

Publicerad 2018-08-12 22:02:21 i Livet,

Nu känns det som att hösten är i antågande och att det är dags att lägga schortsen på hyllan och plocka fram långbyxorna igen. I dag var jag och plockade en hink blåbär och det var inte alls lika varmt som sist jag var och plockade blåbär. I dag hade jag långärmat och blev inte ens svettig. 
Nu har jag kommit igång lite med mitt målande igen, det känns riktigt bra, nu målar jag i olja och det blir fortarande människor. Nu hoppar jag att jag ska få hem spännramarna jag beställ så jag kan spänna upp mina alster och se om dom är färdiga för att vara med på årets konstrunda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela