Lena och konsten

Nu är det snart semester.

Publicerad 2019-07-09 20:54:35 i Allmänt,

I dag har vi varit till Orrböle bygdegårds sommarkafé och lyssnat på Bengt Söderström som stått för underhållningen i kväll. Mycket bra, han har sjungit både egna och andras låtar. Han har skrivit fantastiskt fina egna texter och fin musik till. Det vare en trevlig underhållande kväll. Nu är det bara tre arbetsdagar kvar så får jag min efterlängtad semester. Så nu får jag hoppas på fint väder och sköna avslappnande dagar. På fredag ska vi träffas och hänga tavlor inför vår samlingsutställning på galleri Elionora i Olofsfors, så nu är det dags att bestämma sig för vilka tavlor jag ska ta med till utställningen. Så nu får jag klura på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela