Lena och konsten

En gråmulen dag i juli

Publicerad 2020-07-04 17:16:01 i Livet,

I morse då jag vaknade regnade det ,så jag låg kvar i sängen och njöt av ledigheten en stund innan jag klev upp och gjorde ett pass Falun gong med meditation Sen blev det frukost och efter det åkte vi på en liten utflykt, vi for till Vindeln och Konst i Kvarn. Det var månge fina alster där, alltid inspirerand att se vad andra målar. Sen for vi upp till Sjungaregården i Granö men där var det så mycket folk så vi vände om och för hemmåt. Men vi tog en liten tur till Moa innan vi åkte hem. Där blev vi bjudna på fika som Adelina hade bakat. En god sockerkaka och chokladbollar. Sen åkte vi hem lagade middag och åt så nu får vi bara ta det lugn resten av dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela