Lena och konsten

Inte många dager kvar i Juli

Publicerad 2020-07-30 18:26:04 i Allmänt,

Ja nu är det inte många dagar kvar av juli månad, sommaren är snart slut. Hoppas att det ska bli några fina dagar i August då jag ska ha ledigt. Vill ha lite sol också inte bara regn.
Hade tänkt skrapa en vägg på huset och måla den och då vill jag ju inte att det ska regna.
Vill ha dagar då jag kan gå barfota i gräset och sanden.
Lugna dagar då jag kan sitta ute och bara njuta av tillvaron, dagar då jag kan gå i skogen och plocka bär och dager då jag kan måla, läsa, lyssna på musik och bara njuta av livet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela