Lena och konsten

November

Publicerad 2020-11-13 11:25:23 i Allmänt,

 Ja nu är vi en bit in i november med gråmulna dagar, ingen snö och ingen vinter. Nog vore det bra mycket mysigare om det såg ut så här i naturen den här tiden på året.
Och så är det det här med Corona, hade hoppats att det skulle avta men det verkar öka nu igen. Tråkigt,  mycket tråkigt. Tänk om all kunde hålla avstånden och undvika att vara där det är mycket folk. Men vi får hoppas på det bästa, hoppas att det ska gå över. Nu får vi ägna oss åt andra saker i våra hem,själv stickar jag en hel del, det blir tröjor, vantar och tussor för att värma fötterna och så går jag på promenader flera gånger i veckan.  Det har inte blivit så mycket målande, men jag får hoppas att inspirationen kommer. Nu vill jag önska er en skön november och tänk på att hålla avstånden.
 

Kommentarer

Postat av: ❤

Publicerad 2020-11-14 21:10:55

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena Jonsson

Är mamma till Moa och Jon, farmor till Saga och Widar, mormor till Adelina. Jag läser, målar, tränar yoga, väver, påtar i trädgårdenlen. När det är sommaren är jag heller ut än inne och på vinter är jag hellre inne än ute. Är lite Antingen -Eller.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela